A Fidesz az első olyan párt a kis magyar választástörténetünkben, amely fizetett hirdetési felületeken toboroz önkénteseket. Az óriásplakát grafikája ósdi, fantáziátlan, zsúfolt és nehezen észrevehető.

Túl sok üzenetet nyomtak rá a plakátra, miközben a színek sem harmonizálnak egymással. A plakát leginkább az olcsó bútor diszkont áruházak árleszállításait reklámozó újságok grafikájára emlékeztet, elképzelhető, hogy tudatosan. Mi azonban nem értünk egyet azzal, hogy a széles választói réteget megcélzó pártoknak a legalacsonyabb kulturális tőkével rendelkező választói csoporthoz kell alkalmazkodnia vizuális üzeneteinek kialakításakor. Remélhetőleg a Fidesznél ez csak az első próbálkozás, és lesz még ennél igényesebb plakátja is a pártnak a kampányban. Bár az a trikoloros változás szlogen véglegesnek tűnik ...

Címkék: design fidesz

Share/Bookmark

A bejegyzés trackback címe:

https://kampanyvan.blog.hu/api/trackback/id/tr401671975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

iMan 2010.01.24. 01:00:48

Sztem ez a plakát egyszerű is,ronda is (olyan homemade),de zseniális!
Minimalizmus mostanság elterjedt stílusirányzat.
A plakát lényege,hogy az emberek minden egyes alkalommal valami új üzenetet fedezzenek fel benne,mikor elmennek előtte.