A Fidesz az első olyan párt a kis magyar választástörténetünkben, amely fizetett hirdetési felületeken toboroz önkénteseket. Az óriásplakát grafikája ósdi, fantáziátlan, zsúfolt és nehezen észrevehető.
Túl sok üzenetet nyomtak rá a plakátra, miközben a színek sem harmonizálnak egymással. A plakát leginkább az olcsó bútor diszkont áruházak árleszállításait reklámozó újságok grafikájára emlékeztet, elképzelhető, hogy tudatosan. Mi azonban nem értünk egyet azzal, hogy a széles választói réteget megcélzó pártoknak a legalacsonyabb kulturális tőkével rendelkező választói csoporthoz kell alkalmazkodnia vizuális üzeneteinek kialakításakor. Remélhetőleg a Fidesznél ez csak az első próbálkozás, és lesz még ennél igényesebb plakátja is a pártnak a kampányban. Bár az a trikoloros változás szlogen véglegesnek tűnik ...