Az Image Factory folytatja a pártok óriásplakátjainak elemzését. Az LMP hirdetése után az MDF plakátját elemezzük, amely szintén megosztott minket.
„Az MDF választási plakát célját nem értem. Biztosan az én készülékemben van a hiba. Úgy tűnik az MDF profilt…
2010.02.17.
Szerintünk az MDF plakátja ...
2010.02.16.
Sikerült a bravúr, de mire megy vele az MSZP?
Jó kommunikációs üzenet, hogy az egyéni jelöltek közül legelőször egy szocialistának, Komássy Ákosnak sikerült összeszednie a megfelelő mennyiségű kopogtatócédulát. Ez erőt sugározhat egy olyan médiatérben, ahol a legfontosabb napirendi téma jelenleg az, hogy melyik párt…
Címkék: mszp

Az MDF kampányának középpontjában Bokros Lajos programja áll, amellyel akkor dobhatnak nagyot, ha miniszterelnök-jelöltjük ezt minél többször, és minél nagyobb közönség előtt mondhatja el. A legalkalmasabb helyzet viták sorozata lenne, de erre az outsider Ungár Klárán kívül…
Címkék: mdf bokros lajos tévévita

2010.02.16.