2010.02.05.

Viktor 2.0

„Mesterházy Attila nem rendelkezik soron következő eseménnyel.” Mióta az Index címlapján olvashattuk, hogy a Facebook megöli a blogokat, hivatalosan is megkerülhetetlen kampánytereppé változott a világ legnagyobb közösségi oldala. Nézzük hát, hogyan élnek a felület…

Címkék: internet mszp fidesz orbán viktor mesterházy attila

Share/Bookmark

Ritka, hogy egy kampányban egy ellenzéki párt szakpolitikai konferenciát rendezzen. A Jobbik most megteszi. Témája a sport, amelyhez beszédes címet is találtak a szervezők: Ép testben, ép a nemzet! a címe. Úgy tűnik a radikális párt központi szerepet szán a sportnak programjában,…

Címkék: jobbik

Share/Bookmark

Jött néhány bejegyzés a tegnapi írásomra, úgyhogy kifejteném bővebben a véleményem. Sok szempontból szimpatikus az az idealizmus, amellyel az LMP hozzááll a választásokhoz. Ugyanakkor létezik egy szakma, amelyet úgy hívnak, hogy politikai marketing. A szakmának pedig van egy…

Címkék: lmp

Share/Bookmark

A politikai marketing legendáriuma szerint a 92-es Clinton-kampányban emlékeztetőül kifüggesztették a kampányfőnöki iroda falára: It’s the economy, stupid! – A gazdaság, te ostoba! Ha bármikor elbizonytalanodott egy demokrata párti szövegíró, csak felpillantott, és már…

Címkék: mszp fidesz nyugdíjasok

Share/Bookmark

Az LMP-nek mindenképpen szüksége lett volna egy olyan listavezetőre és miniszterelnök-jelöltre, akinek felépítésére nem kell energiát szánni, hiszen a választásokig hátralévő alig több mint két hónap nagyon kevés. Az LMP másként döntött. Schiffer András politikai marketing…

Címkék: lmp

Share/Bookmark

Gyurcsány Ferenc egy ötletes képpel foglalta össze, hogy mennyire furcsának tartja az MDF listáján található neveket. Az egykori miniszterelnök azt mondta: "Mert addig csak az bizonyos, hogy Bokrost, Retkest és Bánk Attilát lehet ugyan egy csomagban árulni, de kötve hiszem, hogy…

Címkék: mszp mdf gyurcsány ferenc bokros lajos

Share/Bookmark
süti beállítások módosítása