Az MDF a nyilvánosságnak, illetve nem a nyilvánosságnak szánt testimony videóin röhög az egész ország. A megszólaló jelöltek ugyanis nem igazán támasztják alá a Magyar Demokrata Fórum központi kampányszlogenjét „Új MDF – A minőség”-et. A párt…

Címkék: mdf

Share/Bookmark

A magyar közélet búvópatakként előkerülő kérdése, hogy melyik párt mennyit költ a kampányra és az elköltött összeg vajon meghaladja-e a hivatalosan megengedett limitet. Kevés szó esik azonban arról, hogy valójában mennyit számít a ténylegesen elköltött pénz – azaz a…

Címkék: kampányfinanszírozás

Share/Bookmark

Konkrétumok, na végre! – mondhatnánk az MSZP új választási programja láttán. Az MSZP-nek van elképzelése az ország és lakói jövőjéről, tudja, mit, s hogyan kell tenni. Lesz 200 milliárd az ország modernizálására, s a nagyobb konfliktusok feloldására. Kifejezetten…

Címkék: mszp

Share/Bookmark

Aki szeretne meggyőzni bennünket valamiről, annak egyik legfontosabb feladata, hogy elhitesse: azok, akik hozzánk (a célcsoportjához) hasonlítanak, azt gondolják, amit ő. Különösen fontos a hitelesség hangsúlyozása annak, aki ezen a területen szenved hiányt: Hillary Clinton stábja…

Címkék: internet mdf

Share/Bookmark

A Jobbik rendkívül jól érzett rá arra, hogy intenzív kommunikációs offenzivája mellett arra is szükség van, hogy bizonyítsa: van olyan szakértői rétege, amelynek köszönhetően akár a kormányzati szerepre is készen áll. A kampány kommunikációban erre találták ki az…

Share/Bookmark
süti beállítások módosítása