A sikeres politikai marketing egyik legfontosabb eleme az egységes üzenet, amelyet az adott politikai erő minden reprezentánsának képviselnie kell a nyilvánosságban. A Fidesznél ez mindig jól működött. Szinte nem volt arra példa, hogy a hivatalos állásponttal szemben kibeszélt volna…
Követeljük az LMP RSS feedjét!
Most, hogy már az MDF is eszmélt, és létrehozta kampány-RSS csatornáját, majdnem teljes a kép: minden esélyes pártnak van legalább 1 központi RSS feedje, kivéve az LMP-t (UPDATE: neki külön linkként nem jelzett atom feedje van). Persze gondolhatjuk, hogy az RSS csatornák a…
Címkék: internet
Jósolunk áprilisra: Fidesz 30-31, MSZP 17-18, Jobbik 8-9 százalék a teljes lakosság körében
Nem történt jelentős változás két közvélemény-kutatás szerint az elmúlt hónaphoz képest. Mind a TÁRKI, mind a Századvég kutatása szerint minimálisan szűkült a különbség a Fidesz és az MSZP között. Érdekes a TÁRKI megközelítése, amely novemberhez képest vizsgálja az…
Címkék: közvélemény
Dzsudzsákkal kampányolna a Fidesz?
Az MDF vitaanyaga "kultúrált"
Az MDF előállt a vitaanyagával, amely sok érdekes és izgalmas állítást tartalmaz. Külön dicséretes, hogy sok konkrétumot is felsorakoztatnak a szerzők. Ez ritka egy magyar párt programjában. Az anyag nyelvhelyessége azonban szörnyű. Arról nem is beszélve, hogy tele van zavaros,…
Címkék: mdf
Boross Péter kilépése - Számít ez valamit?
Az MDF önállósodása a polgári szövetségtől, elmozdulása a neokonzervatív gazdaságpolitika irányába, nyíltan felvállalt konfliktusa a Fidesszel, Bokros Lajos szerepvállalása, illetve a megmaradt SZDSZ "bekebelezése" az évek alatt sok meghatározó politikust távozásra…
Címkék: mdf
MSZP plakát - Három óriás fej lakik Budapesten
2002 körül a diplomamunkámat a latin amerikai telenovellák hatásáról írtam a nyugdíjas nők életében. Ekkor volt az az időszak, amikor a kertévék főműsoridőben adták az Esmeraldat meg hasonlókat. Résztvevő megfigyelés keretében több délutánt eltöltöttem egy…